Varmt..

Var i skolan idag:D Satan vad jag har längtat till skolan i veckan då man legat hemma i feber.. Jag var så tagg att jag vaknade kl 5 av mig själv och la mig och myste lite med Stina.:love:

 

Men då jag kom på skolan insåg jag att jag fortfarande kände av febern.. Så om nån bilr sjuk så är allt mitt fel;)

 

Men nu ska jag dra på ICA och försöka köpa nå bra shampo och balsam till mitt hår. Jag är rädd att de kommer falla av snart:S

Sen blire att blire att vara  med mitt favorit-äckel-barn:love: ikv:love:

vet ni vrf jag och Alina är så bra kompisar???

-jo, för att vi båda är så fullt onormala så tillsammans känner vi oss ganska normala;)

 


Kommentarer
Postat av: alina

ja eller hur som typ på bilden?;O

btw desginen är grym;*

2012-05-25 @ 22:39:57
URL: http://alinapiatrenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0