detta fält måste INTE fyllas i

Förlåt för den sämsta uppdateringen på länge.
Har helt och hållet glömt bort den här bloggen, men jag ska
lova att jag skärper mig innan skolavslutningen iallafall för sen har jag inte
nå mycket tid, måste utnyttja min tid då med kompisar innan jag far utomlands tills
sommarlovet är slut.
Veckorna har rullat på och gått fort, nu äre bar 17 dagar kvar tills vi får sommarlov.
TAGGA.
problemet är att jag inte har valt skolavslutningskläder än, men ska på stan med mamma och
kanske sara imårrn så får vi se hur det går, men jag tror jag vet vad jag ska ha.♥
har ni märkt hur dumma, tröga, konstiga, töntigamonster vi egentligen är?:o
oom ni inte har märkt det så vet jag inte vad jag ska säga..
BTW HAR NI MÄRKT VILKA JÄVLA FINA BILDER SARA LÄGGER UT PÅ MIG OCH HENNE?
SER UT SOM EN DVÄRJ DÄR..
SER UT SOM DET OCKSÅ I VERKLIGHETEN OCKSÅ MENMEN..
har världens kanintänder där-.-
tack sara, tro mej jag kan också ge igen!
titta vilken fin vän man har!^

Kommentarer
Postat av: Sara

Men åh trög Alinam jag la ju ut bilden för att vi ser efeterblivna ut på kortet..;)

2012-05-30 @ 15:48:09
URL: http://sosstheboss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0